Thursday, June 4, 2009

De Larsson-mania

Tja, als ze wekenlang in de Top 10 staan, moet ik wel mijn weerzin van mee-zijn met de massa overwinnen. En de eerste 50 bladzijden hebben me niet echt meegesleurd, maar daarna werd het toch spannend, ondanks het feit dat ik op pagina 99 al wist wat ik op pagina 467 zou lezen. Maar misschien was dat wel de bedoeling?
Intrigerende hoofdpersonages!
(maar laat mij u verzekeren : een hacker die binnen 3 minuten kan inbreken in om het even welke pc bestaat in ht echt niet. Hoewel, er bestaan mensen die aardig in de buurt komen. En mannen die elke vrouw die hun pad kruist in bed krijgen ook al niet, zeker?)
Ik ben nu bezig met het tweede boek, ik laat nog wel iets weten.

4 comments:

Miet said...

Ik heb nochtans gelezen dat het een uitzonderlijk goed leesbaar is met een meesterlijk verhaal.
Een Zweedse thriller die je uit de slaap houdt.
Enfin zo zie maar !!

Rembert said...

dus je wist op voorhand da het den broer was samen met de vader?

ik zocht het verder... ik dacht dat de pater familias niet heilig was...

legel said...

Neeje, ik wist op voorhand dazeniedowas. (euh, ik probeer niet te spoilen voor de argeloze bezoeker)

Rembert said...

ik heb net deel III gekocht ze.. alwaar ik mijn eerste pgn's direct zal verorberen...