Tuesday, October 27, 2009

geduld beloond

Ik begon mij al ongerust te maken over die chauffeur die zolang onderweg was, misschien had hij wel plattenband, of een accident, of was hij op zijn lappen, of had hij een hartinfarct gekregen achter zijn stuur, of in een vlaag van midlifecrisis doorgereden naar Parijs, of had hij plots de man van zijn leven ontmoet, allez, ge weet niet wat zo een mens die eenzaam achter zijn stuur zit allemaal kan overkomen in zijn eigen hoofd, en een onnozel pakje daar vanachter in zijn camionette speelt daar allicht maar een kleine rol in, hoewel, ik heb castaway gezien, en daarin bezorgt een koerier een pakje dat hij vier jaar lang bewaard heeft, toen hij alleen op een onbewoond eiland moest overleven, alsnog aan de rechtmatige bestemmelinge, en omdat zijn vrouw hem ondertussen vergeten is, begint hij een nieuw leven, en stel u voor dat mijn koerier die film ook gezien heeft, en denkt: mij zal het niet overkomen dat ik vier jaar lang een pakje moet bewaren, enfin, ik zag het al zo vóór mij dat mijn pakje nooit zou aankomen, maar toch : gisteravond was het hier: een reflecta x2 scan.




Ik ga proberen om daar mijn oude negatieven mee in te scannen, om zo de oude foto's computergewijs te bekijken. Ik ben nú al enthousiast.

5 comments:

Unknown said...

verjaardagscadeautje voor jezelf? bij deze proficiat, en als alles gescand is, laat iets weten, dan 'huur' ik hem eens een maand of zo!

Miet said...

Kverstaat niet goed ! Heb je dan alleen maar negatieven en geen foto's, of hoe zit dat eigenlijk ?

legel said...

ik heb foto's, en ik heb negatieven, maar ik heb geen .jpg bestanden van die foto's, dus ik kan ze wel bekijken in een fotoboek, maar niet op de pc. Bedoeling is om de negatieven te scannen, en zo de foto's op de pc te zetten.

miet said...

aha zo zit dat !!

legel said...

@Bruno : dankuwel, en vansgelijken met retard.