Monday, December 20, 2010

Queuing

Ik heb nog Engelse les gekregen van mijn broer. En mijn broer en ik, wij kunnen soms zeer complementair zijn: hij weet vanalles, en kan daar uitgebreid over praten, en ik ben in alles geïnteresseerd, vooral in die dingen die totaal irrelevant zijn in mijn dagelijks leven. Ik hing dan ook aan zijn lippen toen hij vertelde over de vreemde gewoontes van de Engelsen. Queuing, netjes in de rij gaan staan, en escalator etiquette, rechts staan op een roltrap, zijn zo van die typische dingen in London. (moeilijk voor te stellen als je de hooligans van de Tottenham Hotspurs ziet). Mensen drummen daar niet om als eerste op de dubbeldekker te zitten, en voorbijgestoken worden aan de kassa van Tesco is ook onwaarschijnlijk.

Maar dit is toch wel absoluut onvoorstelbaar: een nette lange rij van twee kilometer, by Jove; kijk maar eens bij deredactie.be :Gigantische rij wachtenden voor Londens station.

(euh, note to siblings: toen hij terugkwam uit London, had hij een typische wandelstok-lekstok mee voor mij, een cartoon-affiche over Carnaby Street voor zus L, maar wat hebben jullie gekregen?)

3 comments:

een van de siblings said...

hij had zo blijkbaar zijn préférékes want ik heb geen weet van een cadeautje.

legel said...

Uw memorie speelt u beslist parten. Zo echt niets ?

dezelfde sibling said...

Ge hebt gelijk, ik ben hem vandaag tegengekomen, een aansteker !! Dit was toen zeer in, twas gelijk een juweeltje !!
Toeme toch, ik zou broere nog oneer aandoen !