Wednesday, April 18, 2007

Per toeval op het Kutunka Festival in Gent



S en ik passeren zo rond halfacht aan het StPietersplein in Gentt, en er is blijkaar een feest aan de gang. Nu ja, feest, het blijk een festival te zijn, waarop alle jonge alternativo's rondlopen. Leuk om zien : op twintig jaar tijd is er nog niet veel veranderd: nog altijd dreadlocks, indisch katoenen broeken, vuile voeten in sandalen, patsjoeli, weedgeur. Alleen piercings, dat is er toch wel bijgekomen.

Puur jeugdsentiment, en ik voel me heel even weer een pak jonger.


We amuseren ons met Jupiter & Massive 5, met verklede bomen en pinguins, en drinken iets uit een Ivago beker.

Doodjammer dat ik geen deftig fototoestel bij heb, want het licht is prachtig, de lage avondzon schijnt mooi op de gevel van de de StPieterskerk en de mensen die ervoor zitten. Dan maar met de Siemens C65 :




Ik moet me toch dringend eens een compact fototoestelletje aanschaffen.

1 Comment

Anonymous said...

Gentt !! Gent is met 1 t

O was ondertussen op kaarsencursus