Thursday, July 30, 2009

Hmm

Ik zat er gisteravond compleet door. Ik had dan ook al een hele rant geschreven over hoe moeilijk het is om op het werk dingen ter beschikking te krijgen, en hoe frustererend dat diezelfde dingen op het interweb gratis en onmiddelijk ter beschikking zijn. (een blog, wiki's by the dozens, collaboration tools, ...). Maar toen bedacht ik mij dat ik een familie te onderhouden heb, en hoezeer ik ook goesting heb om er de brui aan te geven, dat ik toch maar beter met wat premeditation kan tewerk gaan, en beter niet aan de deur gezet worden wegens policy infringement.

Right, in pretty low spirits dus. Tot ik plots zag dat iemand een comment op mijn foto had gegegeven :


Een geek girl die mijn foto "de max" vindt ?
*swells with pride*
Ik ben met een glimlach op de lippen gaan slapen. Lamazone, je hebt mijn dag goed gemaakt.

3 comments:

lamazone said...

YAY! Ik heb uw dag gemaakt of wat! En wij kennen eklaar geeneens. Dàt, mijn beste interneut, is de kracht van het web zie. Amai, en nu heb jij mijn dag écht wel gemaakt.

Mwoeha.

*huppeldansje*

Anonymous said...

You guys, I'm getting all teared up here :-)

Anonymous said...

Aja, en dat van op het werk is inderdaad om gek van te worden. Op een gegeven moment moet je dat gewoon loslaten, denk ik, op het risico af om even onproduktief te worden als vele andere corporate drones...