Sunday, September 12, 2010

Memorial Van Damme

U weet het allicht niet, maar ik ben heimelijk een atletiekliefhebber. En ja, het is zo'n haat-liefde liefhebberij. Haat, omdat ik als kind het ventje was dat steevast als één van de laatsten over de streep van de 400 meter kwam. Liefde, omdat ik tegen dat ik 18 was, met plezier ging lopen, 's ochtends even naar het bos van Breivelde en terug. Haat, omdat ik het fanatieke van sommige vrijetijdslopers associëer met minder onschuldige vormen van fanatisme. Liefde, omdat ik een bewonderaar ben van de estetiek van een afgetraind lichaam.

De Memorial Van Damme was dan ook een schitterend uitstapje. Zelfs zonder dat je belangstelling hebt voor atletiek is het al de moeite om de vlekkeloze organisatie van dit event te gaan bekijken.

En deze kerels dragen mijn bijzondere bewondering weg :


En u weet het allicht ook niet, maar ik ben heimelijk een fan van de krak uit Croatië, de heerseres van de hoogte, de diva van de dubbele meter : Blanca Vlasic !
(geef toe, met haar sex-appeal zullen ze haar niet snel vragen om onwaarschijnlijke reclame te maken voor pizza's...). En ze zwaaide naar mij !

0 comments: