Wednesday, August 13, 2008

The disk is going down





De Samsung SP2514N doet al een tijdje raar. Af en toe blijven hangen, en in Properties gebruik ik volgens Windows zowat 230 Gb van de 238 Gb. TreeSizePro geeft maar een gebruik van 130 Gb aan.

Checkdisk dan maar. Die geeft een massa errors, en na het fixen, heb ik opnieuw correcte sizes in Properties. Helaas is er ook vanalles verdwenen. Missing dll's, ocx-en, aiai. Nadat ik probeerde om een Repair te doen van mijn Visual C# Express edition, is het helemaal om zeep. Blijkbaar zit er een bug in die installer, die er voor zorgt dat er geen enkele msi kit meer kan geïnstalleerd worden. Ik probeer nog wat te fixen in de registry (onder installer staan er heel wat keys met als waarde c?\windows, waar dat c:\windows moet zijn, maar blijkbaar is dat niet het enige probleem).


Low level format dan maar zeker ?

1 Comment

Anonymous said...

Backup! Backup Backuuuuup!!!